Aaaall by myyyy seeeelf


Men hej gullungar! Här sitter jag och har det tråkigt, därav den dåliga uppdateringen de senaste dagarna. Ni vet att om man åker på en resa som ingår i en kurs är det inte så ofta man bara åker dit, har det bra, kommer hem och sen är det över. Nope, inte heller denna gång. Egentligen skulle jag ha skrivit en essä på 12 sidor halvtid, och "jobbat" halvtid borta i LA, meeeeen hör och häpna: jag kände att det fanns bättre saker att lägga tiden på när jag var i min drömstad! Såååå, nu sitter jag här och knapprar på tangenterna och hoppas på att det blir nåt bra till slut! Klart det blir. ;)

Anton då? Den andra som också ska underhålla bloggen!? Han är Kittelfjäll och har det bra! På tolvslaget imorgon ska Sven kyssa honom och ni vet ju vad man säger om nyårsafton..... SÅ, låt mig presentera 2013 för er: Jag flyttar hem till mamma och pappa som nån annan hopplös 22åring och Sven tar över vänstersidan av sängen på Mariehem. Kanske tar han över rollen som prinsessa här på bloggen också, det återstår att se! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: