Att köpa eller att inte köpa


Jamen en liten update ska ni få! 

- Jag har nu handlat klart alla julklappar (!!)
- Dag 39 av 41 och julklänningen är fixad. Det var på tiden.
- Inga bedbugs och Bedbug-Erica säger att vi kan slappna av nu. Ta i trä.
- Idag skulle vi hitta ett annat ställe att äta frukost på. Vi hittade ett annat Le Pain! Så kluriga vi var där då! ;)
- Vi har gått ääääända ner till Manhattans slut för en viss affär. Sandy hade förstört affären och vi tog en taxi upp igen.
- Jag har hittat en väska som jag tror att jag älskar. Inte köpt än... Älskar jag den?!?!!??



Vad vi gör nu? Ja, Jessica sitter då och läser dödsannonserna i Norran... Själv tänkte jag göra nåt mer upplyftande denna tisdagskväll, kanske se senaste avsnittet av 90210 och längta tillbaka till LA lite! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: