Känn er lyckliga en stund mina kära!

Regnet öser ner i LA, nåt som tydligen aaaaaaldrig händer annars... Men just när vi är här ska det tydligen hålla på och hålla på, flera dar ska det hålla på! Imorse höll lillbilen nästan på att flyga av banan av övädret! TUR att vi är här så pass länge att det inte gör allt för mycket att några dagar regnar bort. (fast lite gör det såklart, känner mig lurad!!!)

Idag har jag och Jessica jobbat på kykan hela dagen och gamlen har varit och delat ut mat till behövande på Skid Row. Nu blir det fredagsmys med lite serier, M&Ms, chips, färska jordgubbar och duoble chocolate chip cookies. Och kanske lite frozen yoghurt också när jag lika håller på att tröstäta... Måste då faktiskt leta reda på nån solig bild från resan och lägga upp för att pigga upp mig själv lite! 


Tänkte att ni kan få vara glada över de plus som finns med att vara i Sverige och inte i LA en liten stund:

- Ni får äta saltlakrits!!
- Ni kan ta en prommenad/cykla vart ni vill utan att bli dödade (hoppas jag)
- Ni kan träffa Anton!!!!!!
- Era chokladkalendrar börjar imorgon
- Ni kan gå in i en affär utan att behöva le upp till öronen och svara på om ni mår bra, om ni hittar allt, om ni vill ha hjälp, om ni vill ha en bag..........av sju olika personer på tre minuter.
- Era näsor behöver inte vara i samma hus som Jessica som gör broccoli till middag.
Slut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: