Newport Beach

Igår var jag så trött när jag kom hem så jag orkade då rent inte med er! ;) Klockan nio satte vi oss i bilen och åkte till Newport Beach. Har blivit så väldans duktiga nu så vi trotsar till och med GPS-tanten och se på rackarn nog tog vi oss fram! 



Gick en strandprommenad och satte oss ner för att vila lite med detta framför ögonen. Vissa av oss somnade en liten stund tills Angelica väckte oss och pekade på delfinerna som simmade precis framför oss. (Läs gärna den meningen igen så ni riktigt fattar hur bra vi har det!;))



Dansade loss i solskenet. Såg ju en liten folkdansshow på SWEAs julmarknad så vi snappade upp några steg, visst är vi bra!? 


Efter allt strandhäng åkte vi till Yogurtland (såklart!!) och sen hem. Satt i några minuter men kom snabbt på att där ville vi ju inte vara, så vi åkte in till Silverlake och åt på Aroma. Mmmmmmmmmmmhhm, massor med dricks till detta ställe!! Åk dit. Sist men inte minst åkte vi upp till Griffith Observatory med vacker utsikt över hela LA. Och vilka hus vi skulle få se på vägen dit, Los Feliz hette området och jag höll på trilla ur bilen av allt vackert!!


EriCa körde inte i fotovänlig takt som ni ser, men ni kanske kan ana nåt vackert i dimman? Det är det här som är konst. 


 

Nu är det packning för hela slanten här på Lemoli Ave. Imorgonbitti åker vi ju till New York!!
 

Kommentarer

  • Erica säger:

    Jag undrar vem det var som körde??! för jag stavar ju minnsann med C ;) hehe

    Svar: Tusan.. Att det ska vara så svårt!!! Kan du inte bara byta!?
    Anton Dahlbäck

    2012-12-13 | 04:16:21

Kommentera inlägget här: