Nu vet jag vad jag ska bli när jag blir stor


Frukost på Le Pain igen, såklaaart. Såg mitt drömliv utspela sig som en film vid bordet bredvid. Nu har jag en ny plan för mitt liv, kanske återkommer med detaljer.

Efter att jag fått klart för mig vad jag ska bli när jag blir stor blev det shopping ända fram till middagen. Med mätta magar gick vi sen till Upper East Side och kollade på husen där de som är ekonomiskt oberoende bor! Undra när jag blir det!? 

Dagens frukosttallrik, fantastisk.

Middag på en Italiensk restaurang, seeeer ni Jessica!?!? Tipsar varmt om att inte gå hit och äta om inte torr kyckling är det bästa ni vet.(Bella Vita hette den och ligger på 43rd street)

Efter middagen kom vi till himlen. eller M&M-fabriken. Vet inte vad som är skillnaden!?



Och vaaaaaaaaaaaad tror ni att jag köpt idag då!? Världens finaste Michael Kors-klocka. Tänker aldrig ta av mig den!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Kanske när du duschar i alla fall ;-)

    Svar: Vi får se.
    Anton Dahlbäck

    2012-12-18 | 14:51:31
  • Anna Lundgren säger:

    Åh, himla avis på din resa Hanna, jag vill ocksååå! :D Kul att läsa vad ni gör för skojjsit i Amerikat! .. och Grymt snygg klocka!! ;)

    2012-12-20 | 12:48:27

Kommentera inlägget här: