Sååå lurade


Här har jag och Jessica hängt idag. Vilket magiskt ställe, hit ska ni åka om ni nån gång kommer till LA!!!! Haha, kommer till!? Vem tror jag att jag är, en LA-bo nu också!?

Löste några mysterium med Scooby!

Åkte på en 45 minuter lång tur genom inspelningsplatser som används till sjukt många filmer och serier! Fina hus va? Gjorda i papper! Eller inte papper såklart, men typ!! (Tur att jag inte blev guide!)

Pappersvärlden på håll.

Bakom kulisserna på The Fast and the Furious Tokyo Drift, sjukt fränt. Sammanfattning made by Jessica efter turen: Alltså VAD vi är LURADE!!

Tog en sväng på Wisteria Lane. 


Cooooolaste grejen nånsin!! Åkte värsta 3D-Transformers-grejen. Alltså jag kan inte ens försöka gå in på detaljer här, ÅK HIT. Värt resan till LA bara för att gå på detta!

 Såg en Shrekfilm i 4D och posade med träskis.





Specialeffekterna höll aldrig på att ta slut!

När vi kom hem hade gamlen dukat upp tacos, nu är vi mätta i magarna och det är dags för lite Greveholm!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: