Sankta lucia, bröllop och barn

Idag har jag äntligen fått vara med i ett luciatåg igen efter år av att ha varit för gammal och aldrig förr har jag lussat på ett så fint ställe som Wayfarers Chapel. En glaskyrka uppe på ett berg vid vattnet!! Ja ni ser ju, här kan man gifta sig tänkte jag och drömde mig bort lite... Kände också att den var väldigt lik kyrkan där Max och Madison ska gifta sig i 90210 när Naomi stormar in och tar brudgummen så jag googlade lite när jag kom hem, och se på rackarn det är ju samma kyrka!! Tönthjärtat tog några skutt.

 

Utsikten från kyrkan


Hittade Jesusbebisen och tog genast upp honom och lekte lite. Verklig va? Och visst passar jag som mamma!??! ;)

Kanske sötaste lucian nånsin som snart skulle fylla nio år.

 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Kanske ändå Hortlax kyrka är fin att gifta sig i!! Du passar alldeles utmärkt som mamma, det syns i den blicken du ger barnet trots att det bara är en docka. Tänk när du får möta levande ögon!! Blir nostalgisk och kan längta tillbaka till tiden då vi hade tre små fina barn...................men ni är fina nu också :-))

    Svar: Ja det är den, men du SER ju den här!??! Nog hade du gråtit några tårar då av allt vackert! Haha, ja det är vi faktiskt!!!!
    Anton Dahlbäck

    2012-12-03 | 09:49:34

Kommentera inlägget här: