Bara för att göra er lite avis


Lovade att återkomma, här har ni våran lunchdate! Min stora favvobrud Maria Montazami!!!!!!! Superdupergullig människa :) 



Jag fick än en gång ansvaret att köra när vi skulle till Laguna Niguel där vi träffade henne. ÅTTA FILER i ena riktningen, alltså sexton filer i bredd!!!! Där körde jag, kan ni tro det!??!? Bilrädda voltar-Hanna.... Imponerande om jag får säga det själv. Efter lunchdaten med Maria åkte vi till Laguna Beach för lite strandhäng, det var ju ändå 24 grader!! Otroligt vackert ställe, vi hittade några hus vi skulle kunna tänka oss att bo i och dagen till ära kom det till och med ett gäng delfiner och simmade mitt framför våra ögon, exotiskt värre! 

Frukost på Starbucks i Laguna Niguel


Snygga tjejer i Laguna Beach

"Vill ni ta kort på mig såhär eller?" Vad säger man? Man tar helt enkelt fram kameran och fotar så barnet blir glad.

Dagens outfit kan jag ju bjussa på. Vad har ni på er? Dunjacka och långkallingar?

Ser ni våran bil? Det gör inte alltid vi, plutten är så liten och lätt att tappa bort..... Men söt och lite fin ändå, det står ju California på reg-plåten


På vägen hem skulle jag och Jessica hitta oss ett Walmart för att fylla kylen lite. Jag valde en av affärerna i den långa listan i GPS:en och vi lydde surrtanten så snällt och kom fram till "målet". Ett place med massa affärer men inget Walmart vad vi kunde se, vi gick in på Taco Bell för att fråga vart det var. Nej ni, det SKULLE vara ett Walmart där som skulle varit klart i oktober och därför fanns med på kartor MEEEEN det var försenat så det fanns inte. Kul. Vi vände och åkte hem.

Nu sitter vi här utan mat och vatten... Hörs imorgon om vi överlever natten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: