Berluga och Kalles är ju samma skit

Hade tänkt koka ägg nu för att jag är supersugen på äggmacka med kaviar. Grejen är att jag har ingen aning hur länge man ska koka ägg, Hanna brukar alltid göra det. När jag letar i mitt minne så dyker 11min upp. Men det är ju så länge som majskolvar ska koka, det vet jag. Kan jag ha blandat ihop dom? Eller är det samma tid? Google får nog leda mig rätt.
 
Tänkte käka kaviar som sagt till min äggmacka. Gör jag det när Hanna är hemma så vill hon inte veta av mig då hon tycker att det luktar illa. Visst fine, det luktar inte rosor men det är riktigt gott. Men att det sen går att köpa kaviar på burk där dom stavar kaviar med C, caviar, för att ha på macka med skagen är ju bullshit. Det är ju samma sak!! Nej just ja, det stavas ju Caviar. Idioti. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: