Black Friday

God morgon på er och god morgon på mig! Jajamän, nu är vi i samma tidszon. Fejkat såklart, klockan är faktiskt 21.32 här men vi har just vaknat och gjort oss redo för shopping. Black Friday är största rean i USA på hela året och portarna öppnar klockan 00.00, där ska vi vara! Så efter att vi hängt på Hermosa Beach och ätit Thanksgivingmiddag åkte vi hem och sov förr att ladda. Vill ni veta hur min thanksgivingmiddag smakade? Ingenting. Jag har gått och blivit sjuk, världens tråkigaste grej att vara när man vill göra så mycket!!!!!! Nu har jag iallafall proppat mig full av ipren så jag orkar shoppa, kanske att jag stannar hemma och sover imorgon.. 

Ser ni barnen som åker pulka och tefat i backen? Det är så man gör om man inte har snö :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: