Bortskämd

Idag är världens bästa dag. Både jag och Anton är lediga. Inte "hemmaplugg" eller vad det nu kan heta, vi är mellan två kurser och har alltså ingenting. Detta skulle firas med en mysig promenad runt sjön, film mitt på dagen och glöggmys ikväll. Jag gillar att se film mitt på dagen, det är nåt extra med det. Men vet ni vad det bästa med denna dag var? Frukosten.

Jag fick frukost på sängen av den här underbara människan jag bor med! Medan jag sov ut gick han på Ica och köpte lyxiga grejer, stekte bacon och gjorde scrambled eggs. Kan man vakna på ett bättre sätt? Han gör allt nu för att få mig att stanna hemma och jag har en lysande plan för framtiden! Jag ska lura honom att jag bokat långa resor hit och dit, han ska skämma bort mig för att få mig att stanna. Sen när det är ungefär en dag kvar tills jag ska "fara" ska jag säga att han har lyckats få mig att stanna. Så smart.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: