Dumma dumma public parking

Kära läsare. Idag tycker jag att ni ska skratta er lyckliga över att ni inte är i Los Angeles och har fått er lilla söta blåa hyrbil påkörd av en stor fet annan bil..........................

Ja det är sant, idag när vi skulle hämta ut bilen från en parkering i Melrose berättade parkeringsgubben att det hänt en liten olycka. Det är inga stora bucklor och så men alldeles jättemycket tjorv med försäkringar hit och dit ändå!!! Precis sånt som jag är jättedålig på och precis sånt som min pappa är jättebra på, jag vill ha honom två meter bort nu så jag kan fråga om vartenda ord. Eller ännu bättre, bara ge honom alla papper också löser det sig! Är jag för gammal för att ha rätt till att be pappa om hjälp nu? Snälla säg att jag inte är det. Snälla säg att jag aldrig blir det!!

Dumma dumma andra bil.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: