Elvis, Chewbacca och jag


Las Vegas är fränt. Jag har spelat bort fem dollar totalt, känner att jag har kontroll på mitt spelande. Vann 20 cent, den checken ska jag för evigt spara! Tänkte bjussa på lite mer bilder från trippen. 

Lycklig över min check.

Incheckningsdisken på Caesars Palace


Så sjukt redo. Och lite nervösa. Och trötta.



Sprang på denna håriga varelse och fick låna hans svärd.

Tittade på fontänshowen vid Bellagio!! Youtubea hörrni!

Utsikten från balkongen


Gallerian på vårt hotell

Inside. Här kunde man gå vilse.


H&M i Piteå har en del att lära.


Var på en äkta Las Vegas-show. En musikal som handlade om Las Vegas från början till nu. Fick se Elvis, tjejer med fjädrar, städerskor, divor, smörsångare vid vita pianon, Tina Turner.... Jag skrattade så jag grät och hade rysningar från början till slut. Det är HÄR man jobbar om man kan dansa och sjunga som ingen annan!! 
 

Kommentarer

  • Anton säger:

    Hanna det heter ljussabel/lasersvärd, inte bara svärd.

    Svar: Förlåt.
    Anton Dahlbäck

    2012-11-22 | 09:19:24

Kommentera inlägget här: