En dag i Hollywood


Idag har vi varit riktigt turistiga av oss och vandrat Hollywood Boulevard upp och ner. Trampat på stjärnor och jämfört händer, tänka sig att jag skulle ha samma storlek som självaste Marilyn Monroe! Efter att vi turistat klart tog vi tillbaka våra roller som vana LA-bor (!?) och körde till The Grove där vi åt lyxmiddag på Cheesecake Factory. Såååå gott, hann inte ta nån bild på maten men ni kan få se hur det ser ut i vår kyl nu. Doggybags <3 











Jag och Marilyn då, twins kan man ju säga.......


Jag och Johnnyboy, inte twins.


Jaa ni, det här kan vara roligaste bilden idag. Vi tog ett gruppkort medan vi väntade på Erika och Hannah, jag vänder på kameran för att se om jag fick med alla och där sticker självaste Erika upp i bakgrunden. Blev förvirrad och visste inte vad jag skulle ta mig till.

Här har dom sparat en stjärna till mig!!!! Tänkte att jag trapar på den lite så ingen annan tar den. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: