Hur låter cykeln? WROOOOM!!

Idag när jag gick hem från skolan så cyklade två tjejer förbi mig. Efter de cyklade förbi mig så fortsatte jag att gå hem. Inte så bra historia tänker ni då, jag kan bara hålla med. Men om vi ska börja dissekera historien så finns där en guldklimp. 
 
För när jag går hem från skolan så hör jag ett ljud, ett ljud som får mig att drömma mig tillbaka till när jag var liten. För i bakgrunden hör jag nämligen början på ett "WROOOOOOOOMM!!!" som pågår under den tid som cykeln kör om mig. Direkt efter den så kommer ett liknande ljud "IIiiijoooooouuuuuummmm"(så som formel 1 bilar låter) och cykel nummer två kör förbi. Jag har aldrig känt mig så sölig förut, som att jag fick en försmak på hur alla pensionärer känner sig. Kompenserade min upplevda sölighet med att käka snabbmakaroner när jag kom hem. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: