Kloka ord från en annan Hanna

Imorse när jag skulle sätta på lite rouge och sånt där, ni vet, satt jag framför spegeln och fick syn på min mage som i sittande tillstånd inte är helt vecklös om man säger så. Happ, bikinisäsong på en vecka. Inte redo, kände jag. Lite senare gick jag in på HanaPees blogg och som ett brev på posten hade hon skrivit detta inlägg. Hon är arg på den här bilden osv...


Hela inlägget är genialiskt och jag vill bara ge henne en stor kram!! Om ni inte orkar gå in och läsa det (vilket ni borde göra) tänker jag iallafallberättar hur hon avslutar: 

Och så ser jag det här bilderna, alla likes, citatet ovan och känner bara; nä hörrni. Är det hur mycket vårt skelett, fettceller, organ, skinn och muskler väger som vi ska fokusera på under det här lilla livet vi har? Var det därför vi sattes till jorden? Nä, det är väl att tro för dåligt om oss själva va.

En godis på det?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: