Reseapoteket och några timmar hos frissan


Jag har varit på Apoteket idag och köpt saker som är bra att ha på en långresa, ett så kallat reseapotek. Mamma skrattade dock när jag sa det, hon tyckte inte att torrschampo och rese-sminkborttagning fick räknas som det!? 

Förutom dessa två nödvändigheter köpte jag iallafall nåt som hon kallade nödvändigt (jag kallade det tantigt), stödstrumpor!! Tydligen ska man ha sånt när man ska flyga länge, tryckförändingar och sånt där... Kände mig supertöntig när jag handlade dessa, huuur töntig kommer jag inte känna mig när jag TAR PÅ MIG dem!? 

Nåt som inte är ett dugg töntigt utan bara helt fantastiskt är iallafall att jag idag skrivit årets sista tenta, vilket jag firade hos min favvofrissa Nadja som dagen till ära bjussade på en flaska solskydd för håret. Det tyckte hon att jag behövde.. Och det GÖR JAG JU. På måndag är det sommar!! ;) Ursäkta att jag dränker er med detta snack, men en blogg ska ju bjuda på bloggarens tankar och just nu ryms det inte så mycket mer i min lilla hjärna.

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Hahaha... :) Välkommen till stödstrumpeklubben! Vänta bara tills du blir gravid! ;) har du otur får du använda "stödstay-ups", som går ända upp till låren (som en viss lockig tjej blev tvungen), och det känns helt klart värre kan jag lova! ;)

    Svar: Ojojoj! Men då får jag leka att jag är gravid då så känns det roligare ;)
    Anton Dahlbäck

    2012-11-09 | 03:34:59
    Bloggadress: http://www.alltidalltidvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här: