Vi är redo

Samme och Anna kommer och ska hälsa på oss i helgen, så idag mina damer och herrar har det städats på Mariehemsvägen. Man vill ju inte att de ska se verkligheten eller nåt.... ;) SÅ, städat. Bortplockat. Som ni ser.

 

Stänklocket till micron är i micron istället för på bänken, använda muggar är i diskmaskinen osv.. MEN, är det nåt på bilden som ni känner att "Njaaaaaa, det där kändes ju lite ostädat på nåt sätt." Jag känner iallafall lite så med fotbollen jag. På nåt konstigt sätt lyckas den alltid komma fram, vart jag än gömmer den!! Idag tillexempel smög jag ut med den på balkongen, men se på rackarn när allt var klart så låg den ändå där mitt i allt!


Nu ser det ut såhär, Anton får roa sig med Fifa medan jag måste ta tag i pisstråkskithatplugget!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: