Briljerar


Idag har jag ingen skola så jag tänkte passa på att baka nåt enkelt. Såhär bra gick det. Jag brände nästan allt, så nu har vi ungefär tre kakor att dela på då. Imponerande Hanna! (Ja, Anton, jag vet att det där hör till komposten men du var inte hemma och kunde stoppa mig, så: Moooahahahahaha!!)

 

MEN HÖRRNI, låt mig skryta över mig själv en sväng också! Igår sa jag till Anton att nu tar du och lagar mat och diskar så går jag och bygger lite. Tog på honom ett spetsigt förkläde och själv hade jag blåställ och arbetshandskar, sjöng Solsidans version av "en sockerbagare hEn bor i staden" och påbörjade byggandet. 

Nej, så var det inte riktigt. Men eftersom jag är rätt kass vid spisen så ville jag också göra nåt bra för hushållet medan Anton lagade mat! Titta bara så fint det blev! (Nu har jag bara en kvar som jag tänkte ge mig på. Efter gårdagens bygge var jag så sur över att det ska vara så svårt att skruva så jag satte mig och såg Hollywoodfruar iställe för att ta tag i skåp nummer två. Och för att känna mig lite tjejig igen.)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: