En hyllning till Tove Granberg

Idag började jag skolan 13:40. Det var magaskönt för då kunde jag stiga upp och spela FIFA. Det är FIFA som är anledningen till att jag inte bloggar på ett tag. Frågan är ju om ni lider för det... Hur som helst så var det skola idag och min grupp som jag är i på skolabetade bestämt att vi skulle träffas 13:30, för att gå igenom lite grejer. det är ju fortfarande ganska sent. Men när man spelar FIFA går tiden lite väl snabbt. För att hinna i tid till skolan var jag tvungen att cykla 13:15.  Jag spelade och spelade, sen var det dags för lunch. Den var klar 13:10, så det var bara att kasta i sig skiten och cykla snabbt till skolan. 
 
Jag hann. Det är skillnaden på ett proffs och en loser. Proffsen hinner i tid. Har jag då något exempel på en loser som inte hinner dit den ska i tid? Ja. Tove Granberg. Hon bodde här på Långström/Dahlbäck resort i helgen, men sök gärna upp henne på facebook om ni vill. Om ni gör det så ska ni skriva i hennes logg och fråga "Gick det bra att hinna hem med sista bussen hem från Umeå till Piteå i söndags?" Jag kan redan svaret. Men om ni vill veta det så får ni fråga henne själv. 
 
Tove om du läser det här så var det jättetrevligt att du var här i helgen. Vi lovar, ärligt och heligt, på riktigt, ingen ironi. 

Kommentarer

  • En som kanske inte riktigt hann med sista bussen hem. säger:

    Väljer att hoppa direkt till tredje stycket och anta att "trevligt" faktiskt är något positivt.

    Tack för att jag fick komma, och kanske främst komma tillbaka! Det var verkligen supertrevligt!

    Svar: Trevligt är ju alltid "positivt".
    Anton Dahlbäck

    2012-10-01 | 23:01:23

Kommentera inlägget här: