En ny nivå


Mitt face har varit KAOS de senaste veckorna. Jag har verkligen aldrig haft problem med hyn (utom en gång, dagen innan vi skulle till Egypten och jag laddade för en vecka med att visa upp mitt naturliga jag utan döljande smink... DÅ fick jag en hel röd finn-skog i min panna! Som tur var försvann den dagen efter när jag solat nån sekund.. :)). Iallafall så har jag nu fått världens torraste hy kring näsa, mun och på hakan. Jag vet att man blir lite torrare på hösten och vintern och kan behöva byta till en annan ansiktskräm, men nu snackar vi inte LITE torrare. Ingen kräm funkar!!!!

Jag har de senaste dagarna googlat runt och diagnostierat mig själv med jättemånga farliga sjukdomar!! Igårkväll kände jag att jag var tvungen att ta tag i det hela, drog ner mig själv på jorden och försökte sluta vara så hypokondrisk. Funderade på vad jag skulle göra åt det hela, jag vill ju inte se ut som en fjällande fisk i drömmarnas land. Så jag googlade lite till och hittade tips på en helt ny nivå av naturlig hudvård. 

SÅ, idag har jag varit på min nya hudvårdsbutik Ica...... Säg hej till mitt nya hudvårdskit!


Ansiktet ska tvättas med honung och smörjas in med kokosfett. Inget mer. Väldigt billigt om inte annat! Lovar att återkomma med resultat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: