Gör som jag säger då!


Ett litet söndagstips är på sin plats nu va? OM ni missat att Berg Flyttar In har börjat om så talar jag om det för er nu så ni inte går miste om något avsnitt. In på tv4play och kolla!!

Varför? Jo för att Carina Berg är TV-världens underbaraste människa och man vill inte missa något som hon gör, särskilt inte Berg flyttar in som kan vara topp ett bra program just nu. Såede.

Igår såg jag inflyttningen hos Henke Lundqvist och jag kände lite såhär; Kan jag också få flytta in en sväng? Bara låna placet en vecka eller så. Varning: Avsnittet kan lämna en Jahapp, och vad gjorde jag med mitt liv då?-känsla.

Terassen dååå......... Klicka på bilden och njut/bli avis/känn glädje för Henke/imponeras av Carinas charm osv

 

Kommentarer

  • A-L säger:

    Imponeras definitivt av Carina Berg, hon är fantastisk. Sen brukar jag inte bry mig så mycket om utseendet hos människor, men Henke Lundqvist fick mig att sitta med öppen mun nästan hela programmet!! Vilken snygging, och vilken godhjärtad kille det verkar vara.

    2012-10-28 | 18:15:14

Kommentera inlägget här: