Houston we have a problem

Idag så kommer ett nytt avsnitt av mitt favoritprogram, Eurotalk. Så efter jag avnjutit nuggets och nudlar, som jag aldrig får äta annars för Hanna, så kände jag mig tjock och äcklig. Vilket dilemma, ett nytt avsnitt Eurotalk att kolla samtidigt som att soffan kändes allt mer äcklig. Lösningen blev då alltså att gå ut och gå, och använda Eurotalk som en podcast istället för ett panelprogram på tv.
 
Sagt och gjort, ut gick jag med gott mod med David Fjälls stämma ringande i öronen. När jag kom hem efter min promenad så slår det mig hur i hela friden tänkte jag när jag fick för mig att gå upp för Bränntberget, Umeås slalombacke, och sen när jag gått ner funderade på att gå upp en gång till? Neil Armstrong må ha tagit ett stort steg när han gick på månen. Men den dagen då Anton Dahlbäck väljer att gå ut och gå före att se ett fotbollsprogram på datorn är, i mitt tycke, ännu större. Och fler eftersom jag gick och gick och gick... Så nu för att göra mig själv rättvisa så ska FIFA spelas. Någon måtta får det vara på nyttigheterna. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: