Lyckos mig




 

Titta bara på den!!!!! Lyckos lyckos mig som ska få resa med den här partnern. Den är min nya kärlek. Har hela tiden planerat att beställa den på internet men för att få betala via faktura var man tvungen att tjäna 200 000 per år... Nog för att jag äntligen skickat in min CSN-ansökan (igår!!)..... Men såna summor kan ju studentbörsen bara drömma om. Gick iallafall ner på stan idag för att kolla hur stor prisskillnaden var och se på rackarns; jag fick till och med 200 kr i rabatt! TUR att jag inte tjänade 200 000 kr per år, så lurad jag hade varit då!

(Vill hela tiden skriva HENNE om väskan, tror att jag redan byggt upp en för stark relation till den.)

Nu när jag kom hem hade jag iallafall tänkt utforska den lite mer, öppna och så.. Men alltså, hon som jobbade i butiken sa nåt om låset osvosv... In genom ena örat och ut genom andra ni vet. Så här står jag nu med en väldigt stängd resis. Får vänta på att Anton kommer hem med sin hjärna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: