Olja och mask

Såhär såg livet ut igår. Och såhär ser det ut idag:
 

Jaha, nyttig (om än dum i huvudet) igår och onyttig idag tänker ni då. Det kan man tro, om jag hade varit en sån människa som kunde poppa popcorn i kastrull!!!! Nu är jag inte det, så jag får bara TITTA på lilla påsen och föreställa mig smaken eftersom Anton är borta. När jag ska poppa popcorn skriker jag och hoppar för att jag är livrädd för oljan, sen börjar det sprätta och ha sig och jag hoppar undan några meter från spisen. Efter detta tar det så lång tid för mig att samla mod till att gå tillbaka till spisen att de stackars popcornen blir brända. VARJE GÅNG. Tänker inte ens försöka ikväll.
 
Ojoj, har lilla gumman haft en dålig kväll kanske ni tror nu i och med detta bittra snack. Neeeeeeej ni, det har jag verkligen inte!! Jag har varit på supergod trerätters med mina fina fina tjejer och nu sitter jag här ensam med tända mysljus, en ansiktsmask i fejset, min rosa gosiga OnePiece och en riktig tjejfilm om massa gravida människor framför mig. Ska drömma mig bort. (Säg inget till Anton.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: