OMG

Jag är supertöntig. Om ni bara visste hur töntig jag är...

Jag är garanterat töntig på en massa plan, men en av mina töntigheter är jag själv väl medveten om. Jag pratar om lyckan över att se kändisar och platser man ser på film. En gång såg jag Lena PH inne på NK i Stockholm och jag visste inte vad jag skulle ta mig till! Studsade lite, höll andan för att inte göra ett sånt där pipljud, visste inte riktigt vart jag skulle titta.. Och jag gillar inte ens Lena!? VAD kommer hända om jag ser en äkta kändis under mina fem veckor i Los Angeles!? (högst troligt att det händer eftersom jag kollat upp vart de äter, bor, shoppar osv) Kommer jag att överleva en sån sak eller kommer jag dö i en hjärtinfarkt?

Det var kändisarna. Platserna då.. Jag tycker det är supercoolt att köra förbi ett hus och tänka "där spelade de in den filmen så det där har jag sett på film! Här står det nu i VERKLIGHETEN alldeles nära mig!" fjantigt, jag vet. Jag kan fastna timmar på bloggar där folk har typ tagit kort på hus som är med i serier, hur de ser ut i verkligheten.. Är insidan på huset samma som utsidan? Oftast inte.

Vart vill jag då komma med det här? Jo, jag har fyra favoritserier: One Tree Hill, O.C., 90210 och Vampire Diaries. Nu har jag (såklart) googlat på inspelningsplatser för dessa serier och vet ni vad; Både OC och 90210 är mestadels inspelade på stranden som är närmast vårt hus i LA!!!!! Jag ska alltså gå där och känna igen mig!!!!! Jag ska äta frukost på samma ställe som Seth och Summer ätit på tusentals gånger i serien, sitta vid strandhuset där Marissa flera gånger gråtit floder över Ryan.... Jag dör.

Och ja jag vet, ni tycker med största sannolikhet inte alls att det här är fräsigt. Kanske har ni samma ansiktsuttryck som Anton har när han för sjuttionde gången måste pausa FIFA och titta på ÄNNU en viktig plats som vi ska bo nära... Men det skiter jag i. Det här är SÅ COOLT!!!

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    åh kul med stranden! jag tycker att vi går dit och gråter lite över ryan vi med.
    "åh varför varför vaaarför ryan!? varför hade du alltid kortärmad skjorta med t-shirt??? whyyyyy?????"

    typ så.
    ok? :)

    Svar: Hahaha, det ska vi verkligen göra! Varje kväll....
    Anton Dahlbäck

    2012-10-11 | 00:42:46
    Bloggadress: http://lejas.se

Kommentera inlägget här: