Spöken och sånt

Dåå var man ensam då, Anton har åkt upp till Piteå över helgen och här är jag. Jag har verkligen inte sovit många nätter ensam här i lägenheten. Eller i huset hemma i Piteå för den delen, är ju för tusiken livrädd! Jag hör ljud och ser gardinen fladdra... inte kul. Men vet ni, den här gången går det riktigt bra! Än så länge iallafall.

Igårkväll kom Jessica hit och vi såg X-factor, surrade om allt mellan himmel och jord och åt godis. USA var såklart en het kandidat på snackislistan eftersom det nu bara är två (!!!!!!!) veckor kvar. Såhär såg Jessica ut när hon sa "Vi ska då aldrig äta på McDonalds Hanna!!! Man vill ju vara nyttig." Skrattade högt åt hennes dubbelmoral och planerade i smyg in några McDonaldsmiddagar i min lilla hjärna...



Idag har jag tagit mig friheten att inreda hemmet på det här sättet. Pysseldag står på schemat, ligger över ett år bak i tiden i mitt fotoalbum. 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: