Vem fryser in snö i vår frys?

Idag när jag kom hem från ICA så skulle jag frysa in majskolvarna jag köpte. Så jag öppnade frysen och såg att någon hade fyllt frysen med snö.Tittade ut och insåg att det finns ingen snö ute som någon ville frysa in... Hur som helst tog jag ut alla lådor ur frysen och började projekt "No-ice-in-my-fridge". Kallt var det, och att gärva med händerna klarade jag inte av. Likt MacGyver så tog jag det som fanns tillhands. En glasskopa, perfek! En grytvande, perfekt! Så med dessa två ting började jag gräva mig in i frysen... Som ni ser så blev det en del snö...
 
Föresten så köpte jag inte bara majskolvar på ICA. Billys blev det också nu när Hanna är borta. Men ett tips till er som läser, köp INTE den med kebebsmak.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Jag älskar dig.

    Svar: Spegel!
    Anton Dahlbäck

    2012-10-11 | 19:29:04

Kommentera inlägget här: