13 ett oturstal? Tss

Sen blogg idag. Varför undrar ni då? Delvis för att jag har paus i en fantastisk aktivitet för att det är "Masterchef", delvis för att vi varit hos Johnny och Wille, delvis för att det damp ner post idag som inte gick av för hackor. Ett paket från CDON låg i brevfacket, och Anton Dahlbäck blev som en sexårig pojke på julafton. Den där fantastiska aktiviteten jag pratade om som kom i paketet från posten var inget mindre än FIFA 13! 
 
Här har vi det fantastiska spelet. Och inte nog med det så fixade jag mig en Steelbook av spelet. Love it!
 
Så nu kan jag alltså lägga FIFA 13 till samlingen. Har nu alla från 1999- 2013.
 
Må vara att jag fixade en Steelbook på FIFA 13 men den kommer inte kunna ta platsen med dessa jättar. Orginalkartongerna från FIFA 99 och 2000, de är något alldeles extra.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: