Äkta tjejlycka

I helgen kom äntligen min efterlängtade plattång!! Min rackare gick sönder i början av sommaren och sen dess har jag gått och funderat och funderat om det är värt att köpa en likadan. Kom till slut fram till att det var värt det. Har man en gång haft en ghd är man fast (SÅ bra är den, Jessica.)

Synd bara att jag börjat läsa till Socionom istället för frisör, vad får man för rabatter och erbjudanden nu!?!?!? Den här gången var det bara att öppna plånkan och betala fullt pris. Vågar dock inte säga vad det var för då kommer kanske svärisarna övertala Anton att lämna mig på stört, innan det blir nån typ av gemensam ekonomi i det här förhållandet!!

Paparazzianton fångade min envis-femåring-lycka............





Kommentarer

  • Mamma säger:

    Söt du är! Men nog hade det varit gulligare om du sov med en baby på magen istället för en plattång, mer "normalt" på nå´t sätt. MEN nu tycker jag inte att det är dags för det än, så jag fortsätter att heja på Antons lag i den frågan ;-)

    2012-09-10 | 19:03:18

Kommentera inlägget här: