Busted

Igår satt jag här i soffan med datorn i knät. Kollade runt lite på olika grejer i cybervärlden, sånt man gör en vanlig onsdagkväll ni vet. Anton kom hem från träningen och satte sig bredvid mig, vi surrade lite och jag kryssade ner fliken med HanaPees blogg som jag läst klart och fliken bakom kom fram...Fliken där jag suttit och tittat på förlovningsringar i smyg!!!!!!!!! Lite smygröd i fejan skämdes jag, tittade skyldigt ner i backen och kryssade även denna sida snabbt som bara den.

Anton skrattade åt mig och jag kände mig fjantig. 




Lite senare kunde jag ändå känna att det här måste väl vara en av de bättre grejerna man kan komma på sin sambo smyggöra på internet?






Kommentarer

  • Anonym säger:

    Sluta använda shit. Dåligt språk

    Svar: Shit är den engelska översättningen till "struntprat" eller "goja", vilket vi tycker passar väldigt bra till just den här kategorin och är enligt oss ett rätt vardagligt språk :)
    Anton Dahlbäck

    2012-09-06 | 22:56:35

Kommentera inlägget här: