Det tar emot

Har just avnjutit en fantastisk fotbollsmatch. Och jag måste erkänna att det går tydligen att bli underhållen i sinne trots att det inte är Manchester United som spelar. Ikväll så handlade det såklart om matchen mellan Real Madrid och Manchester City. Sen så är ju en match där City förlorar ofta en bra match men detta var något extra. Real och framförallt Cristiano Ronaldo bjöd på fotbollsporr, det måste jag erkänna. När jag ändå erkänner lite saker hit och dit så finns det två saker till jag måste erkänna trots att det tar emot. 
 
1) Yaya Touré, den människan skulle jag gärna se göra en inverterad Tevez-flytt. Fy farao vad killen är bra!
 
2) För er som gillar fotboll bör se "Beeing Liverpool", i det programmet följer man Liverpool FC bakom kulisserna. Den är väldigt lik "The road to winter classics" som svt visade för ett tag sedan. Hur som helst är det ett geniprogram och jag önskar i sinne att Manchester United hade gjort ett. 
 
Vill avsluta med att säga; Glory Glory Manchester United


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: