Drömmar ni vet

Hej pluttisar! Vilken helg jag har haft alltså, Hannao har bott på soffan fredag till måndag och jag har haft noll minuter till att blogga. Huuur mysigt som helst har vi haft det och helgen slutade med pistagenötter, godis och (såklart) Crossroads. Tusen hjärtan till den filmen alltså. 

Det var verkligen min stora DRÖM i högstadiet, att åka på roadtrip i USA med tjejkompisarna . Då innehöll roadtripen såklart en snygg cab, nån snygg kille vi kunde lifta med, okända vandrarhem och såklart skulle pengarna sina och vi skulle bli tvugna att sjunga karaoke för att klara oss (sa jag att Crossroads var min favoritfilm?;)) Jaja, det var då, TÄÄÄÄÄÄÄÄNK ATT JAG FAKTISKT SKA TILL LA!? En bil blir det, kanske inte en cab dock... Nån kille tänker jag inte lifta med, istället tänker jag Skypa med min alldeles egna kille och få ha någon att komma hem till när allt är över. Okända vandrarhem kan slänga sig i väggen, vi har hyrt ett hus med tre våningar och pool. PUSS PÅ LIVET. Nu ska jag beställa en resväska. (ja, den är rosa.)

Kommentarer

  • Hanna Olofsson säger:

    Tack för helgen den var verkligen supermysig! Och Crossroads den "perfektaste" avslutningen på helgen;) Är sååå glad för att du ska få åka till LA. Ni kommer ha de fantastiskt!!! Trevlig resa!
    Och Anton, vi kissade faktiskt inte på toan (den här gången^^) men det finns en stor charm över att göra sig klar tillsammans, det hör till tjejlivet ;)

    På återseende röda soffan!

    2012-09-24 | 17:27:16
  • Malin Nordmark säger:

    Åååhhh, crossroads <3 Jag känner mig fortfarande ganska sugen på sluskiga vandrarhem fast jag skulle inte heller tacka nej till ett lyxhus!

    Fin blogg ni har :)

    Svar: Taack! ;)
    Vi får ta våran roadtrip nån gång då!? Har vi inte tummat på det eller nåt? ;)
    Anton Dahlbäck

    2012-09-28 | 16:02:29

Kommentera inlägget här: