En av årets största dagar

Idag är en stor dag. En dag som kommer en gång per år och innebär pirr i magen, ren lycka och lite fjantiga skutt i min ensamhet. YEEEEES, jag har börjat lyssna på julmusik. Så var det sagt, hata mig om ni vill men sån är jag. När höstrusket smyger sig på såhär i september börjar jag längta som ett litet barn efter julen, och sååå länge kvar är det ju faktiskt inte. 

Om ni inte hatar mig utan istället känner "ååååh så mysigt med jul, jag vill så väldigt gärna ha Hannas absolut bästa julspellista och starta jag med!!". Självklart ska ni få den.

HANNAS JUL






Kommentarer

  • Mamma säger:

    MEN HANNA!!, var det mitt fel att du gjorde detta - för att jag sa att jag köpt julklappar till dig? Stackars Anton!

    Svar: Det är INTE synd om Anton! Han stänger av musiken när han kommer hem ;) Kanske var det julklappsinköpen, det bidrar ju till min jullängtan!
    Anton Dahlbäck

    2012-09-11 | 23:11:01
  • Catrin säger:

    Då är det inte bara jag som går och nynnar på julmusik redan hihihi :)

    2012-09-17 | 20:01:45

Kommentera inlägget här: