I mina gyllene skor

Jag köpte ett par skor för ett halvår sedan. Billigt. Eller så billigt som nu skor kan vara... Hur som helst så har mitt "kap" som jag ansåg att det var då börjat se ut som en riktig skitaffär. Jag vet inte om jag är kräsen, men ska inte skor klara ett halvår utan att få stora hål i sulan? Hål som är runda, hål som ser ut son att någon skurit i sulan, osv. 
 
Så nu när vädret bjuder till med regn och shit skulle jag lika gärna gå barfota. Egentligen så gör det mig ingenting att det låter "klaffs klaffs" när jag går. Men lukten. Den odören som kommer när man tar av sig skorna skulle kunna döda snabbare än Zyklon B. Fy farao, det är ingen chickmagnet om man säger så. 
 
Jaja, nu blir det och kolla på lite hobbyidrott. Hannas lillebrorsa lirar innebandy. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: