I vår röda soffa

Jahapp igår började ju då New Girl om, den här fantastiska serien som jag skrattar så jag gråter till. MEN, jag såg den inte. Jag har fått panik för att jag spenderar alldeles för mycket tid framför TV:n och inte gör nåt vettigt av mitt liv!!! Det sjuka i det här är att jag faktiskt VILL se allt jag ser! Det är inte att jag sitter och slö-ser massa skit, det här handlar om koncentrerat TV-tittande och jag måste rensa i min personliga TV-tablå. Det började som sagt igår med att hoppa New Girl.... Men ni ser ju hur mycket BRA det finns som inte är rensningsbart!!
  • Svenska Hollywoodfruar (skulle aldrig i livet missa ett enda ord som Maria Montazami säger!!)
  • Heart of Dixie
  • Masterchef USA, 2 ggr i veckan
  • Project accsessory
  • Ensam mamma söker
  • Halv 8 hos mig, 4 ggr i veckan
  • X factor, 3 ggr i veckan
  • Bonde söker fru 
  • Navy CIS
Den enda jag skulle kunna tänka mig att hoppa över här är Navy CIS, men det är på en sån underbar tid!! Precis när man har ätit kvällsmat, jag lägger mig i Antons knä, slumrar lite i reklampauserna och varvar ner och välkomnar sömnigheten och bara mystittar. (Förutom när det är för läskigt men då blundar jag mellan reklamerna också.)





Kommentarer

  • Linnea säger:

    Men Hanna om det är någon serie som du inte får missa så är det ju New girl!! :)

    Svar: Jag veeet....!! Känns illa och jag vet att jag kommer måsta se den så småningom ;) Får se den på datorn lite då och då så känns det inte som en uppbokad tid som inte går att rubba!
    Anton Dahlbäck

    2012-09-14 | 14:21:37
    Bloggadress: http://lejas.se

Kommentera inlägget här: