Innebandylördag och fotbollssöndag

Igår kom mamma, pappa och mormor ner och hälsade på oss. Det var mat och fika och mera mat och mera fika och, såklart, innebandy. Min lille pluttbror har ju gått upp i Wibax A-lag, kära nån han spelade nyss på småmål utan målvakter! Om han gjorde några mål? Självklart, han är ju min bror, jag har lärt honom allt jag kan.

Att mormor följde med innebär att vi nu har fulla frysen av hembakt mjukbröd och fika, det är studentlyx det! Hon bjussade även på en hel drös med matlådor att fylla, precis dom som jag kollat ut på Nolia tidigare i sommar. Aldrig mer ska vi spara en glasslåda eller en räksalladburk!!!!! Hörde jag ett halleluja!? Och titta, det ingick till och med små minilådor så Anton kan spara sina sju makaroner och två köttbullar, vilken tur!









Kommentarer

  • Mor säger:

    Vad betydde rubriken fotbollssöndag?? Hemma eller borta?

    Svar: Hemma i soffan, Manchester United spelar vettu! :)
    Anton Dahlbäck

    2012-09-02 | 14:50:34

Kommentera inlägget här: