En applåd för oss tack

Åååå, vad jag inte tycker om matte och statistik!!! Här väljer man att utbilda sig till Socionom och ÄNDÅ måste man hålla på med sådan skit. Vi har iallafall varit jätteduktiga idag och pluggat på vår "lediga" dag. Ja, det är sant, titta själva! Den där uppgivna minen har ingen, FÖRUTOM en människa som har en statistikpowerpoint framför sig, räkneövningar i soffan och två vänner som pratar om statistik på besök!!!!!



Nu har jag pluggat färdigt för idag och ser fram emot en kväll framför TV:n, tisdagar är min absolut bästa TV-kväll: 
19.30 Halv åtta hos mig
20.00 X-factor
21.00 Svenska Hollywoodfruar <3
22.00 Heart of Dixie (på kanal5play eftersom det krockar med X-factor numera...)

Jo, alltså jag har ett liv utanför soffan också. Lovar.










Kommentarer


Kommentera inlägget här: