På okänt vatten

Igår var jag på loppis. Först och främst vill jag säga att loppis och Hanna inte är bästa vänner. Jag tycker att det luktar gammalt och jag är oftast inte jättesugen på att äta på nån främlings tallrikar. Jag lovade iallafall att ge det en chans, mest för att få hänga med mina fina flickor. Och visst fyndade jag, godisremmar (ej begagnade)! Där i mitten av stora hallen stod en man och sålde dessa, kanske mest för att barnen skulle orka gå med sina föräldrar men jag nappade! Jag fick även några böcker med mig hem, inte för att jag är stor-läsarn som ni kanske vet, men jag har också en bokhylla att fylla ut! 

Böcker känns ändå helt okej, de flesta verkade till och med helt nya, MEEEEN, det finns vissa saker som jag inte för mitt liv kan förstå att folk försöker sälja!!

1.  Tofflor och gamla träningsskor. Usch, alltså tofflor. I dem har någon stoppat ner sina nakna fötter och blivit varm och gosig. Avlagringar från någon annans varma och gosiga fötter känner jag inte att jag vill doppa ner mina egna fötter i.

2.  Kaffemuggar. Diskade, visst visst, men med avlagringar från gammalt kaffe. Sugen?

3.  Modetidningar från 2010. M.O.D.E. Behöver jag ens förklara? 

Tack för mig.





 
 

Kommentarer

  • Mode expert säger:

    Brukar inte mode upprepasig?

    Svar: Absolut, men väldigt sällan med bara två års mellanrum ;)
    Anton Dahlbäck

    2012-09-19 | 02:44:55

Kommentera inlägget här: