Skräckblandad förtjusning


Ingen vet riktigt vad som hände idag.. Anton gick till Ica och jag tog fram saxen. Tre sekunder senare låg en stor tofs på golvet och jag skek och hoppade lite, kände mig härligt wild and crazy och dum i huvudet på samma gång! NU känns det bra, får väl se om jag vill dö eller leva imorgon när jag vaknar och luggen ligger i fem stripor i pannan och har framkallat sjuttiotusen finnar av sin fethet över en natt.......... Å nej, snälla säg att jag är fin. Får panik. 

För er som inte förstod (manliga läsare osv......) så har jag klippt lugg. PUSS.

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Suuuuuuperfin! :)

    2012-09-27 | 22:58:15
    Bloggadress: http://www.alltidalltidvi.blogspot.com
  • Joel säger:

    Men Hanna, du måste ju lägga in före- och efterbild, annars kan jag inte urskilja vad som har förändrats! Skämt åsido, det blev jättefint!

    2012-09-27 | 23:12:46

Kommentera inlägget här: