Slipper kanske kallinglyft imorgon

Idag har vi städat hela läggan, ja nästan sanerat den. Eller det var kanske mest Hanna som städade... Så när allt var klart tänkte jag att en tvätt kunde jag ändå sätta igång för att kompensera hennes flit och slit. Så när jag säger till Hanna "Jag sätter igång en tvätt" så hoppades jag att hon skulle bli lika glad som jag blir när hon gör någonting liknande. Så fel jag hade.
 
"NEEEJ!!! Jag tänkte att vi inte ska tvätta mer i veckan!" hör jag henne skrika. Jag blev alldeles stum inombords och stod där med smutstvätt i famnen, jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Jag har ju slut på kalsonger så vad skulle jag göra nu? Ska jag ta ett par smutsiga imorgon? Måste jag köra commando? Tur att hon ska på IKSU snart så jag kanske hinner att smygtvätta lite. Dessa kvinnor....
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: