Varsågoda

Idag ska jag bjuda på mitt bästa tips (förutom hårprodukten Lanza Silk Serum, den kommer för alltid vara mitt bästa tips, alla kategorier.) Det handlar om världens bästa podcast. Kanske har du hittat den för längesedan och blivit lika förälskad som jag, om inte så ka det här bli en av de bästa dagarna i ditt liv. C/o Hannah & Amanda, underbara underbara Hannah och Amanda!! 

Jag är inget fan av att gå promenader, men att gå med dessa härliga brudar babblandes och skrattandes och gråtandes i mina öron är helt fantastiskt! Idag på min vandring mot IKSU handlade det om graviditet, kanske ett avsnitt som jag såhär i efterhand skulle ha valt att lyssna på i min ensamhet. Hur normalt är det att gå omkring och grina helt rörd på Umeås cykelvägar!? 

Ni hör ju - in på iTunes och NJUT. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: