Dag ett


- Jag har börjat prata med mig själv. Är det normalt? Gör ni som bor ensamma så? 

- Jag har börjat se GIRLS, sex avsnitt för att vara exakt. Jag är inte lika såld på den som alla andra verkar vara!?!?!? Jag tror att anledningen till det är att jag gärna, när jag ser en serie, vill vilja vara med. Kanske byta liv med huvudrollen osv. Jag vill inte vara med här! Okej, jag fattar tanken med att det ska vara verklighetstroget osv, men måste Hannah vara sunkig för det!? Ta på henne liiiite fina kläder iallafall!? Och låt henne tvätta håret. MVH en ytlig människa tydligen. 

- Jag har ätit upp resten av Nutellan. 

Kommentarer

  • Malin säger:

    HEJ :) Jag tror att det är jättevanligt att prata med sig själv!! Jag älskar det :) Hoppas det är bra med dig :)

    Svar: Men så skönt, då är vi två iallafall! ;) Det är superbra, har precis kommit hem efter fem dar i Stockholm! Hoppas allt är bra med dig också!!!!
    Anton Dahlbäck

    2013-04-25 | 14:16:22
    Bloggadress: http://malinnordmark.se

Kommentera inlägget här: