Feber och en till videoblogg


Så blev jag då sjuk, precis när jag blev ensam och måste klara mig själv! Som tur var fanns en bit smörgåstårta från helgen kvar i kylen så jag har iallafall inte behövt gå till Ica i det här skicket.

När jag till slut tog mig upp från sängen (klockan 15) satte jag mig mig vid datorn för att underhålla mig själv med nåt som inte kräver så mycket hjärna. Fortsatte på fotoboken som jag ska beställa med USA-bilder som aaaaldrig blir klar! Dagens sjuktema är alltså USA. SÅÅÅÅ eftersom jag är så nöjd över min nya kunskap (hur man lägger upp en video på bloggen) bjussar jag på en till sån från resan. Okej, lovar att det är den sista.

 

Förlåt att jag säger att jag är kissnödig. Anton säger att man inte ska dela med sig av sånt. Men hallåååå, alla kissar. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: