Jag ger er mina favoriter. Varsågoda att få rysningar





Alltså shiiiiiit, jag vill bara bjuda på mina bästa favorit musik-tjejer nu!!! Ser serien Nashville nu och....

1, Jag vill ha cowboyboots till sommaren. Detta kommer dock inte att hända. Måste totalt byta personlighet till en cool countrygirl först.... Nästa sommar kanske. 

2, Jag är totalt .. alltså jag vet inte vad jag ska säga att jag är!?!? Men dessa två tjejer, 13 och 9 år, är fantastiska!!!! Har sett det här klippet ungefär 10 gånger idag och jag får tårar och rysningar varje gång. TRETTON och NIO!?! OCH SÅ BRA!?!? Lova att ni kollar!!! Lova!

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    Ja! De är helt sjukt bra! Man bara vill vara sådär bra och ha cowboyboots och bo i nashville!

    Kollar du in smash då? Också mkt bra serie.

    Svar: Verkligen!!
    Nej jag gör ju inte det, får ta tag i det på stört!!
    Anton Dahlbäck

    2013-04-16 | 14:11:50
    Bloggadress: http://lejas.se
  • Lina säger:

    Wow!! Jag får också tårar och rysningar. Sjukt bra!

    2013-04-18 | 13:21:50

Kommentera inlägget här: