Vart var ni, mina vänner!?

Idag kollade jag mig i spegeln och insåg att jag måste färga håret. Det har jag i och för sig fattat ett tag nu, utväxten blir lite bredare för varje sekund som går. Men nu kände jag att jag faktiskt var lite less på färgen på hela håret och att en inte-bara-utväxt-förändring måste ske. Så jag tog fram lite gamla bilder på gamla frillor och hade omröstning med Anton. De två som återstod på slutet var blond:
 
....och lite rödaktigt:

 
Nåt som verkligen inte återstod på slutet och kanske för alltid kommer att förbli ett mysterium är vad för typ av period jag gick igenom i mitt liv här.... Varför berättade ingen för mig att lila page inte riktigt var min grej!!??!??!??!?!??? Skrattade högt. Det gjorde även Anton och han brukar ändå vara rätt förlåtande/oförstående just på sånt här. 


Mvh, Emo.

Kommentarer

  • Lina säger:

    Tycker i och för sig att du var väldigt snygg i page, kanske inte lila bara. Men jag röstar i alla fall på blond!

    2013-12-07 | 02:23:31
  • Linnéa säger:

    ah men du var ju skitafin i blont! wow! du är ju iofs alltid fin i håret (ok lila var kanske inte det BÄSTA men en skönhet klär ju i allt...). Sådär fin blond färg vill jag skaffa mig nu :)

    Svar: Men taaaack, tror jag ska gå i samma fotspår som en klok vän till mig och ge mig själv ett frisörbesök när magen blivit lite plattare! ;) Det blir inte lila. Lovar. Men herregud, din blondfärg är ju finare än den där!!!
    Anton Dahlbäck

    2014-02-11 | 17:14:51
    Bloggadress: http://lejas.se

Kommentera inlägget här: