Världens bästa möjlighet


Efter att ha åkt till Piteå, haft en fantastisk helg och avslutat det hela med att spy och låta mor och far mata mig med blåbärssoppa och rån är jag nu tillbaka i Umeå! Kvällen har spenderats vid jordgloben. Eller mest vid google, men lite syboliskt sådär tänkte jag. Nästa termin har Anton utlandsstudier och jag har praktik som jag kan välja att göra utomlands. Drömmen är att vi ska kunna åka till samma ställe, det vore ju nästan för bra för att vara sant! 



Jag snurrar globen ett halvt varv och drömmer om Nya Zeeland eller Australien. Jag kan även tänka mig Dubai eller kanske Florida. Världen ligger framför mina fötter, den här chansen får jag förmodligen en gång och aldrig mer. Anton vill till Tyskland. 

God natt.    ;)

Kommentarer

  • Janne säger:

    Av dom nämnda platserna, satsa på NZ. Det är den plats jag mest skulle vilja åka tillbaka till.

    2013-02-26 | 10:13:28

Kommentera inlägget här: