Dessa piniga människor


Mycket Svenska Rivieran här nu, men jag vill också säga nåt om serien känner jag! ;)

1. Vilket antiklimax det blev igår när eftertexterna började rulla och Anton inte synts till en enda sekund i rutan!! Haha, här hade vi gått omkring och väntat med stor spänning och ännu större nervositet helt i onödan! Men ryktet säger att "Buspojken Anton" kommer dyka upp i avsnitt nummer tre. Och det finns ju värre saker än att inte vara med i TV.. Strippa i TV till exempel.

2. Vaaaaarför måste alla svenska realityserier innehålla sextioplussare som blandar drinkar, dansar pinigt, sjunger på fyllan och skrattar liiite för högt? Har vi inte sett det förr!? JO, utanför TV-rutan på vilket uteställe eller vilken camping som helst! I TV vill jag se nya saker, till exempel föjla med bakom kulisserna på salt och peppar-restaurangen eller kolla när charmör-vaktisen jobbar på, det är kul! :D

SÅ, vad tycker jag då!? Ja, förutom "långliggarna" tyckte jag att det var ett riktigt roligt program! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: