Nu är jag (vi?) tillbaka efter lovet

Tänk att vi är två som ska blogga här och ändå är det så dålig uppdatering, förbättring utlovas från och med idag! Sen sist har jag tagit vara på den sista veckan med familj och Piteåvänner innan det nu är dags att återvända till Umeå. Det har varit spelkvällar med både hjärngympa och oförklarliga underbara charader, blodiga kamper mellan tjejer och killar, barn och föräldrar, tröga och smarta och par och par. Jag vinner såklart i allt. Magen har också varit nöjd med matbjudningar hos farmor och farfar Dahlbäck, hejdåmiddag för Kajsa som åker till Tanzania osv. Och såklaaaaart så har ju årets största och absolut viktigaste födelsedag firats, MIN!! Hehehe... 22 år har jag förgyllt denna jord med min närvaro. Grattis till er! ;) 

Jag har även hunnit med att köpa ny telefon så jag kan hänga på Instagram igen utan att folk behöver tro att jag tagit alla mina bilder under vatten. 


Låt mig presentera familjen Långströms konstnärliga djurkunskaper. Knäck dem om ni kan!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: