När ens värsta mardröm går i uppfyllelse

Okej, min värsta mardröm kanske är att Anton gör slut eller att nån jag gillar dör. MEN, vi snackar iallafall en frisörs värsta mardröm.

För ett tag sen köpte jag en maskin på Clas Ohlsson (fel redan där, jag fattar.) En sån här uuuuuunderbar "steglös" maskin. Man byter alltså inte skär för de olika längderna utan trycker in det i olika nivåer. När jag köpte den undrade jag om den inte kan råka skjutas ihop när man klipper!??!?! Neeeeeej, iiiingeeeen riiiisk assåååååå!!! 

Jaa, ni kanske fattar vart det här är påväg? Jag klippte Anton idag. Hade skäret utdraget rätt långt, eftersom jag gillar hans lockar. Ska klippa nacken, trycker dit maskinen. RIIIITCH. Skäret skjuts ihop när det trycks mot hans huvud och från nacken upp efter ungefär halva bakhuvudet har han 3 millimeters hårstrån kvar. P.A.N.I.K.E.N. när jag insåg vad som hänt!!!!!!!!!! Bye bye lockar. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: